Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pi
pijlstaart - 01-11-2013 11:01:08
Computers & Telefonie

Tele2mobiel rekent hoger dataverbruik dan standaard iphone5 data verbruik meting

Beste zoekster,
dank voor je reactie. zeker speelt emotie een rol maar de feiten liegen er niet om. opheffen van tele2 is natuurlijk een door emotie gedreven wens.
we hebben idd gemeld dat we het gesprek opnamen. tele2 doet dit immers ook. we kregen zelfs toestemming hiervoor.
waar het wel om gaat is 1. duidelijkheid over de onverklaarbaar hoge rekening. 2. de houding tov de klant. 3. en om hun financiele afhandeling. een dienst niet leveren waarvoor wel is betaald en waarover een contract bestaat is op zijn minst nalatig en verwijtbaar.

ik zal juridische bijstand gaan benaderen met deze kwestie.
tevens overweeg ik om het mobiel met simkaart gedurende een periode in beheer te geven bij een notaris die dan kan verklaren dat er geen gebruik is gemaakt van datadiensten gedurende die periode. als er dan toch data worden geregistreerd van is dan zijn we weer een stap verder. zou dat werken?
hoe kan je trouwens de chatsessies opslaan?

groet en dank voor je inzet,
pijlstaart