Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

li
linda1969 - 08-11-2013 13:29:44
Geldzaken & Recht

Problemen met ing stortautomaat

Ik heb gisteren 275 euro gestort, 2 biljetten van 50 euro, 8 biljetten van 20 euro, 1 biljet van 10 euro en 1 van 5 euro.
het biljet van 10 euro werd in 1 e instantie niet geaccepteerd, maar nadat ik het biljet had gladgestreken werd het alsnog ingenomen. vervolgens kreeg ik de melding dat ik 255 euro gestort zou hebben, waar ik niet mee akkoord ging. ik ging naar de balie om een klacht in te dienen, zij hebben gebeld met het hoofdkantoor, en er werd mij verteld dat er geen onvolkomenheden opgemerkt waren. er loopt nu een klacht, want ik heb echt wel 275 euro gestort, ik had het bedrag thuis geteld en in een envelop opgeborgen. dit is niet de 1 e keer dat het fout ging, een paar maanden geleden klopte het ook niet, maar toen kon men op afstand zien dat ik gelijk had en kreeg ik alsnog het juiste bedrag op mijn rekening.ik ben heel benieuwd hoe het nu afloopt. die 20 euro wil ik echt wel terug. ik ga in ieder geval nooit meer met die automaat geld storten, dan maar gewoon aan de kasbalie.