Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

diumenge
diumenge - 08-11-2013 20:40:34
Computers & Telefonie

Abonnement onduidelijke voorwaarden

[quote=mb88 schreef op vrijdag 8 nov 2013, 20:03]mijn exacte vraag weet ik niet meer, maar iets in de trant van: 'kan 4g ook op mijn mobiel'. het antwoord daarop was; 'ja dat kan.' zij kunnen in het systeem zien welke telefoon ik heb.als je had gevraagd of 4g op je iphone 5 (als voorbeeld) had gewerkt en hun antwoord was ja, dan hadden ze keihard gelogen. als je vraagt: 'kan 4g ook mijn mobiel' dan is het al een stuk onduidelijker, beetje makkelijk om te denken dat ze dan voor je in het systeem gaan kijken welke telefoon je hebt (wie zegt trouwens dat je die nog steeds hebt). ik praat het van hi niet goed, maar je had zelf ook wel wat meer moeite mogen doen.

[quote=mb88 schreef op vrijdag 8 nov 2013, 20:03]maar is dit zo relevant? want ik kan niet hardmaken dat zij dit als antwoord hebben gegeven. meer relevant vind ik dat informatie, over voor welke telefoons 4g compatibel is, pas achteraf verstrekt wordt.

ik moet wel zeggen dat ik dit al eerder met hi heb gehad, dat ze in de winkel of aan de telefoon leuke praatjes hebben en dat het uiteindelijk niet waar is of niet klopt. vervelend is dus inderdaad dat je niks zwart op wit hebt staan.
je had ook zelf kunnen uitzoeken of je telefoon 4g ondersteunt. dat is in ieder geval wat ik had gedaan als ik met alle geweld een 4g abonnement zou willen aanschaffen.