Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
antoinette1 - 11-11-2013 11:50:52
Computers & Telefonie

Tele2: extreem hoge rekening door internetverbruik op één dag.

Er zijn zoveel gedupeerden van het tele2 dataverbruik, er is daar duidelijk iets mis !!
zij blijven de schuld maar bij de gebruiker neerleggen met hun standard antwoorden !!

ik heb uit onmacht het kaartje van mijn dochters tele2 abonnement ingenomen en een prepaid
kaartje gekocht van t mobile, en raad eens ? zelfde toestel, zelfde instellingen en nu geen problemen !!

zij heeft 3 maanden gebruik gemaakt van dit tele2 abonnement, zit al maanden te betalen voor iets wat we niet meer gebruiken, ik kijk wel uit, ik kan geen eur 250,00 per maand missen voor internetverbuik die je ook nog eens niet verbruikt hebt !!

ik ga toch opzeggen, ookal zeggen zij dat dit niet kan, en ik hoop er maar op dat er een instantie bestaat die hier nu eens heel snel een stokje voor gaat steken, echt ongekend dit !!