Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hu
hugo24 - 12-11-2013 09:33:29
Computers & Telefonie

Tele2: extreem hoge rekening door internetverbruik op één dag.

We zijn nu een aantal maanden verder en helaas heb ik de hoge rekeningen toch maar betaald.
ik heb een aantal keer contact gehad met tele2. meerdere brieven verzonden per post, maar allemaal zonder resultaat. vervolgens kregen wij aanmaningen van tele2, omdat de telefoonrekeningen niet waren betaald en werd er gedreigd de incasso over te dragen aan een incassobureau + bijkomende kosten!
uiteindelijk werd zelfs het abonnement geblokkeerd (konden niet meer bellen of iets dergelijks). toen hebben we besloten om de rekeningen van enkele honderden euro's te betalen. nu is het abonnement weer aangesloten, maar we gebruiken geen mobiel internet meer. we betalen vanaf nu nog 1,5 jaar voor een bellen+ internetabonnement van €32,- per maand, waarvan we alleen de belminuten gebruiken en genoodzaakt zijn tot wifi.
het is kansloos, maar je staat met je rug tegen de muur :(