Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tijger1
tijger1 - 12-11-2013 10:17:14
Computers & Telefonie

Tele2: extreem hoge rekening door internetverbruik op één dag.

@lady-t

@ tijger1, overstappen doe t.z.t. ik zeker. nog nooit zulke problemen gehad met andere providers. maar in plaats van zulke irritante reacties te plaatsen (waar wij niets aan hebben), doe wat nuttigs met al jouw vrije tijd

vriendelijk is anders.

maar mijn advies is de enige oplossing. kijk maar in het zoekvak bij data gebruik. tele- en vodafone spannen de kroon. een enkele keer verleent een provider wat coulance. een enkele keer gaat iemand naar de geschillencommissie met een beetje resultaat. maar echt veranderen doet het niet.

al meer dan een jaar worden hier dezelfde vragen gesteld.