Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

la
laura72 - 12-11-2013 12:00:23
Huishouden & Energie

Ikstapover.nu

Hallo allemaal!

ik zou iedereen willen waarschuwen, niet met ik stap over, in zee te gaan. dit is mijn verhaal:

in juni 2013 ben ik overgestapt naar essent met ik stap over. ik mocht dan een kado uitzoeken. 3 maanden later ontving ik eindelijk een brief met een code, waarmee ik bij bol.com iets mocht uitzoeken.

op 13 okt jl heb ik via bol.com een apple tv kastje besteld. deze zou de volgende werkdag in huis zijn. toen ik op 28 okt nog geen pakketje had ontvangen, heb ik contact opgenomen met bol.com. zij verwezen mij naar ik stap over. zij moesten namelijk aan bol.com doorgeven dat het kado verstuurd kon worden, aldus de telefoniste. op diezelfde dag heb ik daarom contact opgenomen met de klantenservice van ik stap over. ze zouden het uit gaan zoeken en binnen 7 dagen terugbellen. aangezien ik niets had vernomen na 11 dagen, heb ik weer zelf contact opgenomen met jullie kantoor. de medewerker betreurde de situatie en zou mijn probleem doorspelen aan de klantenservice. ik zou binnen 7 dagen worden terug gebeld. ik heb hem gezegd dat ik het daar niet mee eens was en dat ik diezelfde dag nog een telefoontje wilde. hij ging akkoord. uiteraard werd ik die dag niet meer terug gebeld. op maandag (11 nov 2013) heb ik weer zelf contact opgenomen en vroeg om een leidinggevende. ik werd doorverbonden. de dame heeft alles aangehoord en vond het erg vervelend allemaal. zij beloofde mij voor het einde van de dag terug te bellen en met een oplossing te komen. maar u raadt het al, ook zij belde niet terug! ik heb daarom op dinsdagochtend 11.00u wederom zelf gebeld. de telefoniste kon mij helaas niet doorverbinden (vreemd, want gisteren kon dat wel). maar mevrouw ging mij zeker vandaag terugbellen. u snapt dat ik er absoluut geen vertrouwen meer in heb. je wordt bij 'ik stap over' van het kastje naar de muur gestuurd! maar afwachten of ik ooit gebeld wordt en mijn cadeau ontvang!