Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 26-11-2013 16:10:20
Huishouden & Energie

R&g beveiliging

Ik heb exact hetzelfde als hierboven! voordat ik een abonnement op glasvezel nam heb ik eerst contact opgenomen met de vraag..kan dat..
ja hoor mevrouw, gewoon de stekker van de 1 naar de andere zetten.

heb nu glasvezel...maar geen aansluiting meer op centrale.
ook ik kreeg hetzelfde verhaal.
ze konden langs komen..er moest dan toch maar een ip.lan communicator tussen met kosten €350.

ik heb glasvezel genomen om lager in kosten te zijn elke maand omdat ik een laag inkomen heb en door een ex in problemen ben gekomen die schulden had.

eerlijk gezegd weet ik mij geen raad.

heb hun een brief geschreven, ik kan dat niet betalen en of er geen andere oplossing is, desnoods een lager maandbedrag nu er geen gebruik gemaakt kan worden gemaakt van de centrale.

ik kreeg een brief terug waar de honden geen brood van lusten.

om even in eigen woorden te zeggen hier...zorg nou maar dat je betaald niet ons probleem en als je van ons af wilt...oke...betaal dan maar even €2050 .

schandelijk dit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!