Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 29-11-2013 13:28:29
Computers & Telefonie

Afgesloten door hi, maar wel alle komende maanden nog betalen?

[quote=niempje schreef op vrijdag 29 nov 2013, 13:17][quote=zoekster schreef op vrijdag 29 nov 2013, 12:25]zijn de rekeningen betaald inclusief incassokosten en wettelijke rente en kunt u de maandelijkse termijnen nu voortaan wel voldoen, plus de nieuwe aansluitingskosten? dan zie ik niet in waarom u nu niet verder met uw contract zou kunnen gaan. dat zou onredelijk zijn.
ik denk dat hier meer aan de hand is.

vragensteller heeft een contract getekend met de betreffende voorwaarden, hierin staat duidelijk vermeld dat bij niet op tijd betalen het contract wordt beƫindigd. en dat de resterende looptijd dan ook voldaan moeten worden middels een afkoopsom.

mahadma: abonnements toestellen zijn simlock vrij, dus er hoeft geen hi kaartje in de telefoon.


kan wel wezen, maar dan nog kunnen algemene voorwaarden onredelijk bezwarend zijn. als je al je rekeningen voldoet inclusief incassokosten enz. en ook de aansluitingskosten en je kunt voortaan wel aan je betalingsverplichtingen voldoen, dan lijkt het mij onredelijk dat je dan 20 maanden afkoopsom plus toestel te moeten betalen, zonder verder ergens gebruik van te mogen maken.

ik blijf vermoeden dat er meer aan de hand is.

anders zou ik maar eens met het juridisch loket bellen 0900 8020

verder geloof ik er niets van dat abonnementstoestellen simlockvrij zijn.