Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
roosendaal05 - 29-11-2013 13:40:22
Computers & Telefonie

Afgesloten door hi, maar wel alle komende maanden nog betalen?

Dat ze mij afsluiten omdat ik te laat heb betaald, daar kan ik nog inkomen, maar dat ik ook nog voor al resterende maanden mijn (niet te gebruiken!) abonnement moet betalen vind ik bizar. als dit was gebeurd een maand voor het verlopen van mijn abonnement, dan had het mij maar 50 euro gekost. nu, omdat ik net mijn abonnement heb verlengd voor twee jaar, kost het me 1000 euro, dat vind ik nogal een wezenlijk verschil.

ik zat al meer dan 10 jaar bij hi, wat schieten zij er mee op om mij nu af te sluiten? dat geld moet ik toch betalen, maar nu ga ik nooit meer een abonnement afsluiten bij hi of kpn. het kan iedereen gebeuren dat je in deze tijd van crisis even krap bij kas zit, maar dit is allesbehalve coulant vind ik en allesbehalve klantenbinding (ook al is het uiteraard mijn fout dat ik te laat betaald heb)

1000 euro heb ik nu al zeker niet (anders was ik ook niet te laat met betalen) en totdat ik betaald heb kan ik ook bij geen andere provider terecht. sta ik mooi met mijn rug tegen de muur zeg.....