Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 30-11-2013 11:25:45
Voeding & Gezondheid

Fitness verkoop nieuwegein

Ik kan me voorstellen dat je dat echt minder vindt.
maar vergeet niet dat een bedrijf dit als kosten afboekt en een particulier het prive moet betalen.

20x meer betalen als bedrijf ten opzichte van een particulier?

kan dit eigenlijk niet geloven.dat je meer betaald vindt ik wel logisch omdat een bedrijf veel meer kans heeft geschillen te krijgen omdat een bedrijf voortdurend met mensen bezig is waardoor het risico groter wordt dat een rechtsbijstand steun moet verlenen.

een particulier maakt dit natuurlijk zelden mee lijkt mij. vindt het wel logisch dat een bedrijf hier dan meer voor moet betalen.

iemand die bejaard is en die zou een overlijdens verzekering nemen, die betaald toch ook veel meer dan iemand die als kinds af aan bij zo'n instantie verzekerd is.een bejaard iemand gaat eerder dood dus dat zo'n bedrijf kosten krijgt veel sneller in iedergeval is logisch dan.

een bedrijf doet echt geen dienstverlening voor de mens, iedereen die een bedrijf opzet denkt aan zijn eigen portemonnee.

f.torres schreef op vrijdag 9 nov 2013, 15:28: wat is garantie eigenlijk?

conformaliteit en garantie worden door elkaar gegooid.

wat ik uit deze forum haal is dat een garantie niet verplicht is en dat het van goede wil door een winkel is als ze die service verlenen.

mijn punt was dat er veel minder mogelijheden voor bedrijven zijn als er iets tussen de klant en winkel ontstaat als een meningsverschil omtrent een product wat niet goed is.

er zijn 100den rechtsbijstands organisaties voor de consument en voor bedrijven is er veel minder en als er wat is, dan betaal je 20x keer meer.

breuer schreef op woensdag 27 nov 2013, 12:18: heb een voorbeeld.

mijn vrouw heeft een tweedehands fiets gekocht bij een fietsenwinkel vorig weekend,
alles werkte prima maar 2 dagen later werkte har fiets licht niet meer,

nu is er niet gesproken over garantie, maar het lijkt mij dat alles een garantievorm heeft.

ik kan nu 2 dingen doen als klant als dit bedrijf neits eraan doet.

1 ja en accepteren
2 naar mijn rechtsbijstand gaan en vragen omtrent info wat te doen.
in dit geval is het niet nodig want ze gaan het gewoon maken, maar hetzelfde geldt willen ze het niet doen, dan ga ik toch zeker naar mijn rechtsbijstand toe.

dit is toch logisch !

ik snap je heel goed f.torres, maar de andere kant snap ik ook echt.