Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zwemmer
zwemmer - 05-12-2013 21:43:54
Auto & Vervoer

Sinterklaasstress door bol.com

[quote=appieace schreef op donderdag 5 dec 2013, 18:55]de bestelling is ruim op tijd, op 25 november, de deur uitgegaan. voor een bedrijf welke reclame maakt voor " vandaag besteld en morgen in huis" lijkt me dat enorm vroeg.
zij creƫren een beeld van betrouwbaarheid, maar kunnen dat in dit geval niet waarmaken.
mijn grootste ergernis is de onpersoonlijkheid en lak aan begrip vanuit bol.com en ik ben zeker niet bezig om hier een duit uit te slaan.


u wilt wel veel. onpersoonlijkheid is niet te vermijden bij een kwestie rond een internetbestelling. er is duidelijk iets misgegaan bij bol.com. dat zal ook wel vaker voorkomen bij dat /elk bedrijf. dat het u nu omdat het om het ontbreken van verrassingen (5 december) zwaar treft is te begrijpen. u kunt de wereld echter niet naar uw hand zetten en dat kan heel wat woede oproepen. verwerk het.