Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
johnny1987 - 16-12-2013 09:16:35
Garantie & Verzekeringen

Yarden advies en distributiekosten

Ik heb net contact opgenomen met yarden.. en ik kreeg een heel verhaal te horen over waarom de distributiekosten er bij zijn gekomen. de kosten zouden er al eerder inzitten maar omdat yarden transparant moet zijn naar de klanten toe is er een wet gekomen waar de klant dus eerder de mogelijkheid heeft om die kosten te kunnen betalen. anders zou het bedrag verspreid betaald mogen worden over 24 maanden(krediet verstrekking). ik heb ook hier geen brief over mogen ontvangen en geen email. ik kreeg het gevoel dubbel in de zeik genomen te zijn. mevrouw heeft verteld hier veder een oplossing voor te zoeken.

over de advies kosten zou ik toch echt de contact persoon moeten spreken(onafhankelijk adviseur yeah right). en je raad het al die was op het moment niet aanwezig maar menneer zal spoedig mogelijk contact met mij opnemen. ik heb de mevrouw van yarden verteld dat ik tot woensdag ga wachten voor ik andere stappen onderneem. ik heb bij nadruk gezegd dat ik yarden verantwoordelijk stel want die hebben mij ongevraagd door verbonden naar een adviseur. en zowel de adviseur als yarden zelf hebben mij niets verteld over de bijkomende kosten.

na woensdag idd kifid mailen.