Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hutch
hutch - 18-12-2013 12:17:48
Computers & Telefonie

Pretium

[quote=pretium webcare schreef op woensdag 18 dec 2013, 10:41]beste ttlett, wat vervelend dat er blijkbaar onduidelijkheden zijn omtrent het abonnement van uw moeder. zou u contact met ons willen opnemen via twitter (@pretiumwebcare) of e-mail (pretium.webcare@pretium.nl)? dan geven we graag antwoord op uw vragen. met vriendelijke groet, webcare team pretium

nee hè, wéér een 'bedrijfje' dat begint met iets wat ze helemaal niet menen.
hou eens op met iets 'vervelend' te vinden. u lijkt wel op vodafone.

weet u wat echt 'vervelend' is? dat u argeloze ouderen met uw leugens in de val lokt.
wel eens van eerlijke bedrijfsvoering gehoord?

"zorgeloos thuisbellen met pretium: betrouwbaar"
betrouwbaar? grapje zeker. het 'stikt' van de klachten op internet.