Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tot15karakters
tot15karakters - 19-12-2013 18:36:09
Computers & Telefonie

Hoe kom ik van mijn abbonnement af?

U heeft een 1 mb up en 20 mb download snelheid die word aangeboden maar geen enkele garantie dat je die snelheid ook zult halen.

verhuizen, ja naar vlak naast de centrale en je haalde het wel.
klinkt misschien vreemd maar ik zocht bewust een woning die adsl vriendelijke ligging had via kaartje.
elke adsl verbinding is locatie afhankelijk en daarom is het juiste huis uitzoeken belangrijk voor je iets koopt of huren gaat.

helaas tekende je voor 2 jaren en daarna pas maandelijks opzegbaar.
ik begreep dat ziggo en upc voor de meeste diensten als tv wel maandelijks opzegbaar zijn maar er zijn afwijkingen voor 3 in 1 producten.

dus lees eerst goed de voorwaarden voor je iets tekende want nu is het te laat.
of je nu contract uit zit of opzeg, de kosten zijn gelijk dus uitzitten zal het wel worden.