Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zi
zigster123 - 21-12-2013 10:37:18
Computers & Telefonie

Kpn weigert mijn adres te wijzigen

[quote=diumenge schreef op zaterdag 21 dec 2013, 10:17][quote=zigster123 schreef op zaterdag 21 dec 2013, 10:13]als alle aansluitingen op het bedrijf staan, dus ook uw data abonnement kan het lastig worden aangezien alleen de tekenbevoegde (kvk) of gemachtigde zaken zoals adreswijzigingen kan regelen.
feitelijk is het voor u het handigste om de simkaart te verwijderen en een nieuw data abonnement te nemen op uw eigen naam en adres. uw ex compagnon ontvangt de nota's, hij is verantwoordelijk voor de betaling mits u inderdaad bent uitgeschreven uit het kvk register als bevoegde.
zoals ik het lees worden de termijnen, op die ene na, automatisch afgeschreven. onzinnig advies dus.

zeer slechte service van kpn ook. is het niet mogelijk het openstaande bedrag over te maken onder hetzelfde kenmerk als van de incasso's?

heeft niks met service te maken, hoe lullig ook, de verantwoordelijkheid voor juiste gegevens ligt bij de klant. je kunt niet een adres gaan aanpassen omdat iemand met ruzie bij het bedrijf weg is, de klant is tekenbevoegd en alleen hij of een gemachtigde mag wijzigingen doen. je kunt het er niet mee eens zijn, maar zo werkt het wel.