Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

amd64
amd64 - 21-12-2013 10:49:46
Computers & Telefonie

Kpn weigert mijn adres te wijzigen

[quote=zigster123 schreef op zaterdag 21 dec 2013, 10:37][quote=diumenge schreef op zaterdag 21 dec 2013, 10:17][quote=zigster123 schreef op zaterdag 21 dec 2013, 10:13]als alle aansluitingen op het bedrijf staan, dus ook uw data abonnement kan het lastig worden aangezien alleen de tekenbevoegde (kvk) of gemachtigde zaken zoals adreswijzigingen kan regelen.
feitelijk is het voor u het handigste om de simkaart te verwijderen en een nieuw data abonnement te nemen op uw eigen naam en adres. uw ex compagnon ontvangt de nota's, hij is verantwoordelijk voor de betaling mits u inderdaad bent uitgeschreven uit het kvk register als bevoegde.
zoals ik het lees worden de termijnen, op die ene na, automatisch afgeschreven. onzinnig advies dus.

zeer slechte service van kpn ook. is het niet mogelijk het openstaande bedrag over te maken onder hetzelfde kenmerk als van de incasso's?

heeft niks met service te maken, hoe lullig ook, de verantwoordelijkheid voor juiste gegevens ligt bij de klant. je kunt niet een adres gaan aanpassen omdat iemand met ruzie bij het bedrijf weg is, de klant is tekenbevoegd en alleen hij of een gemachtigde mag wijzigingen doen. je kunt het er niet mee eens zijn, maar zo werkt het wel.

ik ben 100% bevoegd!!!

het abbonement staat op mijn naam, alleen het adres staat op mijn oud kantooradres.
daar komen nu ook alle facturen binnen, die dus nu direct in de prullenbak verdwijnen.

ik heb alle recht om dat adres te wijzigen, alleen kpn wil niet meewerken omdat er een betaling openstaat.
als ik een factuur overmaak onder een ouder factuurnummer dan komt dat niet goed.
kpn is zo'n log bedrijf dat zij niet de link gaan leggen.
daarnaast begint het voor mij ook een principiele kwestie te worden.
kpn houd mij aan mijn verantwoordelijkheid om de rekening te betalen, logische!
maar nu zit er even een kleine kink in de kabel, en kpn stelt zich zo dat een oplossing onmogelijk wordt gemaakt.
zij blokeren mijn verbinding, maar schrijven wel doodleuk elke maand geld van mijn rekening.
als kpn gewoon even meewerkt had ik dat factuur al lang kunnen betalen.

edwin