Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

daf-truckie
daf-truckie - 24-12-2013 13:51:17
Computers & Telefonie

Vodafone gate...

Ik ken het gevoel, ben zelf sinds mijn abonnement verlenging in nov 2012 bezig geweest met ze tot sep 2013. dit resulteerde in een mooi nieuw maar helaas kapot toestel, welke gerepareerd moest worden maar deels verloren is gegaan tijdens transport.
moest toen gaan bewijzen dat ik de verloren delen niet zelf had, gelukkig hebben bijna alle winkels camera`s hangen dus konden ze zelf terug zien. na enige tijd kreeg ik een aanbieding 250,- voor een nieuw toestel van welke ik meteen bij de huidige vodafonewinkel kon gaan ophalen en 2 maanden geen abonnement hoeven te betalen wegens de hele rompslomp. helaas ging na een paar maanden het toestel kapot geen display functie`s meer, deze inmiddels 2x opgestuurd geweest resetten is niet de oplossing maar dat weten zij nu ook, 2e keer hebben ze toch maar besloten om het gehele moederboard te vervangen waarmee ik nu eindelijk van alle problemen verlost ben.

mijn advies, er boven op blijven zitten ondanks dat je er vaak moe van wordt.