Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ye
yek - 06-01-2014 19:29:51
Vrije tijd & Tuin

Basic-fit is een malafide bedrijf !

Spelregels van cz - verzekerden

om gebruik te kunnen maken van de cursus ‘starten met fitness’ kunt u zich alleen online aanmelden via dit platform.
deelname is slechts mogelijk voor verzekerden van cz - verzekerden.
u kunt tevens uw partner of een gezinslid aanmelden voor de introductiecursus.
u hoeft in het fitnesscentrum géén inschrijfgeld te betalen.
de maandelijkse kosten van het 6 maanden abonnement zijn nooit hoger dan een regulier 6 maanden abonnement bij het sportcentrum. in veel gevallen ontvangt u een korting ten opzichte van het reguliere tarief.
tevens heeft u recht op 2 gratis health checks: eén bij aanvang van de cursus en één aan het eind van de cursus. deze health checks vertegenwoordigen een waarde van samen € 70,-.
de contributie is afhankelijk van het gekozen centrum. u vindt de prijzen op de site van nationaal gezondheidsplan bij de betreffende fitnesscentrum. de contributie wordt maandelijks automatisch geïncasseerd van uw bank- of girorekening door intenz gezondheidsplan. u hoeft dus in het fitnesscentrum niets te betalen!
de contributie gaat pas in nadat u een rondleiding heeft gehad in het sportcentrum en u de fysieke test in het fitnesscentrum van uw keuze heeft ondergaan.
indien uw contributie niet kan worden geïncasseerd, heeft het fitnesscentrum het recht u de toegang te ontzeggen. dit ontslaat u niet van uw betalingsverplichting.
indien we 3 maal voor dezelfde periode geen contributie bij u hebben kunnen incasseren, zal een incassobureau worden ingeschakeld. de kosten hiervan komen voor uw rekening.
ieder jaar op 1 juli worden de prijzen van abonnementen aangepast volgens het cbs-prijsindexcijfer voor consumenten.
na 6 maanden wordt de fysieke test herhaald om uw vorderingen in kaart te brengen.
u geeft zich in ieder geval op voor een periode van 6 maanden. tijdens deze periode kunt u niet opzeggen. enige twee uitzonderingen zijn medische redenen en verhuizing waarbij u verder dan 15 km van uw fitnesscentrum komt te wonen. een bewijs of verklaring dient te worden overlegd bij uw verzoek. dit verzoek kunt u richten aan intenz gezondheidsplan, t.a.v. helpdesk, postbus 9097, 1180 mb amstelveen
wanneer u uw abonnement niet wilt voortzetten, dan dient u deze op te zeggen op uw persoonlijke pagina op www.nationaalgezondheidsplan.nl, “mijn (bedrijfs)fitness” door de link “schrijf mij nu uit”aan te klikken.
abonnementen dienen te worden opgezegd met in achtneming van een opzegtermijn van één maand vóór het verstrijken van de abonnementsperiode.
na verstrijken van de opzegtermijn wordt het abonnement telkens automatisch verlengd met de duur van één maand.
bij het aanmelden dient u uw polisnummer in te vullen ter controle.
bij uw eerste bezoek aan het fitnesscentrum dient u uw cz - verzekerden verzekeringsbewijs te tonen.
u krijgt geen restitutie op een lidmaatschap dat u al eerder heeft afgesloten en zelf volledig betaalt.
cz - verzekerden houdt zich het recht voor de aangeboden diensten te beëindigen.