Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ib
ibouwmans - 07-01-2014 17:21:43
Geldzaken & Recht

Hoe kom ik van swiss dermocare af?

Zojuist bevestiging ontvangen stopzetten zendingen: vanaf email adres klantenservicepremiumplus@gmail.com.

alle andere email adressen zijn noreply adressen, die de bevestiging van proefbestelling mailen. daar zit overigens netjes een nota bij, echter zonder klantnummer.

mijn mail naar dermocare was absoluut niet vriendelijk. ik vind het nl., te gek voor woorden dat er gerefereerd wordt aan een klantnummer om aan te loggen op de site. klantnummer heb ik bij de proefzending niet ontvangen en niet bij de vervolgzending. wat absoluut niet professioneel is dat de klantenservice (zowel op 085-4009090 nummer en op 0800) niet te bereiken is. heb dit in de mail gezet, met wat voor een bedrijf heb ik hier te maken ?

de reeds ontvangen vervolgzending mag ik retour zenden, wat ik dus ga doen. product is duur en maakt belofte niet waar.