Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

dr
drcomputer - 09-01-2014 19:36:36
Computers & Telefonie

Vervelende microsoft telefoontjes

Dank je wel voor de reacties. ik ben zelf microsoft gecertificeerd dus ik trap er niet in en weet ik dat ze geen telefonisch contact opnemen (hoewel dat ook weer niet helemaal waar is want je kan via een eenmalige code in je e-mail (hotmail / live / outlook) komen. het is wel geen persoonlijk contact maar microsoft neemt wel degelijk contact met je op). het zijn net tan-codes die je ook van de bank krijgt). maar dat neemt niet weg dat die telefoontjes vervelend zijn. bovendien heb ik een dochtertje die er wellicht op een onbewaakt moment wel in trapt. natuurlijk hou ik het in de gaten en probeer ik zoveel mogelijk uitleg te geven aan mijn dochtertje. maar ik zit er natuurlijk niet op te wachten dat ik hier dadelijk een vraag moet stellen hoe ik van het probleem af kom omdat er geld weg is of omdat ik mijn rekeningen niet kan betalen en daar door weer incasso's me om de oren vliegen. bij wijze van spreken...

voorkomen is beter dan genezen.

overigens, bij mijn mobiele provider (hi) zijn alle internationale oproepen geblokkeerd. sindsdien heb ik er geen last meer van. waarom zou dit niet bij ziggo kunnen?