Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 21-01-2014 09:49:25
Computers & Telefonie

Vodafone en dynafix clan

U heeft een zakelijk contract en bent daarom geen consument, dit is een consumentenforum. dus u zit hier verkeerd.
maar, ik zal u toch een beetje op weg helpen.

wat me meteen al opvalt in uw verhaal is dat alles telefonisch gaat. en u reageert op alles vanuit emotie. daarmee bewijst u uzelf geen dienst. u heeft geen enkel bewijs van wat er tussen u en vodafone inmiddels is gecommuniceerd en u handelt uitsluitend mondeling met een klantenservice die beperkte bevoegdheden heeft.

u heeft te maken met vodafone, daar heeft u de overeenkomst mee, dus daar moet u deze zaak mee afhandelen. dynafix is vodafones 'pakkie an'.

wat u nu het beste kan doen is een aangetekende brief naar vodafone sturen, waarin u uw bezwaren uit en u er nadrukkelijk op wijst dat u het leentoestel in goede staat heeft ingeleverd. verder wijst u erop dat het toestel in augustus is ingeleverd en dat er totaal niet naar u is gecommuniceerd dat er iets mis was met het toestel. ineens valt er 4 maanden later uit het niets een factuur op de mat. daarmee heeft vodafone verzuimd u gelegenheid te geven om u (tijdig) te verdedigen tegen de beschuldigingen van vodafone. verder geeft u aan dat vodafone u continu doorverwijst naar dynafix, maar dat uw 'gesprekspartner' vodafone zelf moet zijn. u wijst de claim van 181 euro af en eist dat deze situatie op een correcte manier wordt afgehandeld.
dit alles doet u op rustige toon en zonder uitroeptekens. zakelijk dus!
vergeet niet uw klantnummer te vermelden.

u dateert de brief en verzoekt om een schriftelijke reactie van vodafone binnen 14 dagen.
en dan maar zien waar ze mee komen.
u kunt dit tevens per mail doen, maar absoluut niet de aangetekende brief overslaan.

dit is het postadres
postbus 1500
6201bm maastricht

maar misschien heeft u in uw contract een ander correspondentie adres staan.

probeer die aanmelding bij preventel te voorkomen.

u kunt als zakelijk afnemer geen gebruik maken van een geschillencommissie.

misschien komt hier nog webcare van vodafone en wil die nog eens naar de zaak gaan kijken.