Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

do
doeve-deem - 27-01-2014 11:32:52
Geldzaken & Recht

Provea schrijft, zonder dat ik ooit contact gehad heb met het bedrijf, bedragen af van mijn rekening

Ook ik ben slachtoffer van een ongevraagd product.ik ben geregistreerd in het bel me niet register.een ander heeft mijn naam en adres gebruikt.gelukkig geen automatische betaling,omdat zij mijn rekeningnummer niet hebben, wel acceptgirorekening van 2.90 wil betalen. mensen ik heb het uitgezocht en gevonden.de klantenbeheer/abonnementenbeheer van tono/provea was eerst verzorgt door datamail in mijdrecht,nu failliet en wordt nu beheert door nicoud direct mail in heerhugowaard.een telefoontje naar mevrouw carla kieft op telefoonnummer: 072-5671000. zij is de aangewezen contact persoon van provea en tono.dus niet die zotte dure 0900 nr..aan haar kan je alle vragen.een scan maken van je brief met acceptgiro opsturen naar receptie@nicoud.nl en vermelden dat je uit hun bestand gehaald wilt worden per direct .dit bedrijf (nicoud) is de bron.ik denk dat het allemaal hoge kosten an telefoontjes en dure aangetekende brieven scheelt,en ik hoop dat ik hiermee mensen heb kunnen helpen.