Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

audb
audb - 27-01-2014 14:34:13
Computers & Telefonie

Facebook account geblokkeerd , vodafone

Veel gel. over respect maar u hebt gewoon gelijk.
vodafone had ook wat meer mee mogen denken met u.
als uw abonnement afloopt en u een nieuwe afsluit zijn ze veel duurder uit omdat de meesten toch ook weer een nieuwere telefoon er bij nemen voor een abonnements prijs die lager is dan de uwe.
het beste wat u kan doen is gewoon eens rond gaan kijken bij b.v. bellen.com voor een andere abonnement en/of een andere provider.
ook een klacht indienen bij vodafone zal wel iets kunnen oplossen maar zelf zou ik lekker bij me zelf denken van barst maar met je abonnement en lekker overstappen naar een betere en zeker vriendelijker provider.