Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 01-02-2014 10:06:34
Computers & Telefonie

Agressieve klantenwerving pretium

[quote=wiekie schreef op vrijdag 31 jan 2014, 21:39]dank u al voor de snelle reactie. dat stelt mij wel wat gerust. kpn had ik al gebeld maar die reageerden nogal lauw. ze konden er niets aan doen. overigens vraag ik mij nog wel af hoe ze aan de gegevens van mijn man komen.
als het niet lukt om pretium over te halen om dit even heel snel glad te strijken, dan zegt u maar dat u een klacht gaat indienen bij de acm. die heeft pretium al eens een boete opgelegd in het verleden, dus dat zijn oude bekenden van elkaar.

als ze dan nog volharden dan dient u ook daadwerkelijk een klacht in.

klik http://www.consuwijzer.nl/klacht-indienen-bij-consuwijzer">hier

ik neem aan dat uw dochter niet het bankrekeingnummer van uw man weet of heeft gegeven.

kpn zou ik nog eens een mail sturen met uitleg. aan de telefoon krijg je doorgaans de eerste lijn, meisjes en jongens met kortlopende contracten met weinig bevoegdheden.