Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 02-02-2014 20:10:19
Vrije tijd & Tuin

Omwisselen voetbalkadocard

Hallo, ook ik heb hetzelfde probleem.
na vele mailtjes krijg ik van hun alleen via de mail terug het gekopierde stukje over dat hij 2 jaar geldig is van de site maar dat staat nergens vermeld.
ik heb de consuwijzer aangeschreven en hun zeiden als er geen datum op de kaart staat is hij onbeperkt geldig en als er een afgiftedatum opstaat wanneer je die gekocht hebt is hij 5 jaar geldig.
dit allen heb ik doorgemaild alleen krijg ik alle mailtjes terug met dat het niet verzonden kon worden.
wat mij duidelijk lijkt dat me emailadres geblokkeerd is..
nu heb ik die mail van de consuwijzer uitgeprint en meegestuurd naar het adres van de voetbalkadocard ,alleen 9 dagen later nog steeds geen antwoord hierop.
ik laat het er niet bij zitten en zal blijven mailen via andere mail en brieven blijven sturen.
ook bij de primera is niet bekend dat jij maar 2 jaar geldig is..
dus conclusie is dat ze hem weer moeten opwaarderen of geld terug geven.
dus volgens consuwijzer sta je in je recht....

gr marissie