Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 03-02-2014 19:40:21
Voeding & Gezondheid

Fitness verkoop nieuwegein

Mooi dat jullie op 1 lijn zitten, maar garantie is een moeilijk begrip omdat het niet klopt.

garantie is niets er is een overeenkomst conformaliteit tussen 2 partijen.
garantie is door de consument zelf overtrokken.

men denkt te kunnen ruilen wanneer ze willen, zelf als ze het product hebben gebruikt en dan zeggen ik vindt het toch niets.

dit is toch te gek voor woorden, di geloof je toch zelf niet
ashraf schreef op zondag 2 feb 2014, 18:16: ja dat is wel zo.

qua garantie is ook wel in elke situatie wat afwijkend.

denk dat garantie gesprekken oneindig door kunnen gaan en dat het zware kost is en je meerdere wegen hebt die naar rome leiden.

ik geloof wel dat er bepaalde eu normen zijn waar een product aan moet voldoen en om daar ook aan te voldoen moet een product een bepaalde kwaliteits standaard hebben maar ook aan bepaalde garantie voorwaarden voldoen.

maar ja, ik hier over valt weer te twisten en zullen vat anders bekeken kunnen worden.

een normaal bedrijf wilt zijn klant tevreden houden lijkt mij.