Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pretium webcare
pretium webcare - 10-02-2014 09:55:08
Computers & Telefonie

Pretium

Beste hutch,

wij bieden een goedkoop alternatief voor bellen via de vaste lijn. het is zo dat de meeste mensen die tegenwoordig een abonnement voor alleen vaste telefonie hebben oudere mensen zijn. deze biedt pretium dezelfde kwaliteit als bellen via kpn maar dan voordeliger. onze klanten zijn dan ook zeer tevreden over de kwaliteit en de prijs. de klachten die er helaas zijn gaan over telemarketing. ook al wordt aan de telefoon zeer duidelijk aangegeven dat er een voicelog wordt opgenomen en een contract wordt afgesloten beseft helaas niet iedereen dat een contract over de telefoon ook bindend is. daarnaast heeft eenieder na het afsluiten van het contract 7 dagen bedenktijd. dus iemand die geen contract met pretium wil kan dit binnen 7 dagen aangeven. ook biedt pretium een coulanceregeling voor diegene die niet bij machte zijn de gevolgen van hun keuze te overzien. voor deze mensen kan tot drie maanden na ingang contractdatum coulance worden aangevraagd. wij bieden onze diensten aan zonder aanzien des persoon dus kunnen van tevoren niet weten als we met zo iemand te maken hebben.

met vriendelijke groet,

caroline
webcare team pretium