Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 13-02-2014 10:38:12
Elektronica & TV

Reparatie in garantie periode

6 weken zonder uw apparaat en het nu weer weken kwijt zijn is te lang. u heeft recht op een leentoestel. het is niet van levensbelang, maar wat is wel van levensbelang, een stofzuiger, een wasmachine?

wat de reparatie betreft, u heeft de verkoper nu 2 keer de kans gegeven om het apparaat te laten repareren en nu is het nog niet goed. het is inderdaad beleid van de witgoedverkopers om 3 keer te repareren, maar hoe redelijk dat is...

u heeft in principe de keus tussen vervanging en herstel. als de vervanging een onredelijke eis zou zijn, dan heeft de verkoper het recht om te herstellen. maar nu lijkt me dat helemaal geen onredelijke eis, het apparaat komt steeds nauwelijks gerepareerd terug en het defect is ook niet heel klein.
het is alleen erg moeilijk om een vervanging voor elkaar te krijgen als de verkoper niet meewerkt.
als ik u was zou ik in ieder geval een leentoestel eisen.
ik bedoel maar: high service low prices?