Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 15-02-2014 12:21:49
Garantie & Verzekeringen

Nog steeds geen zorgverzekering polis

[quote=berrybeersen schreef op zaterdag 15 feb 2014, 11:44]

wat te doen?

misschien kunt u deze klacht ook nog naar de nieuwe verzekeraar doorzetten en aangeven dat independer hun belangen niet goed heeft behartigd. volgens mij krijgt independer een kleine bijdrage van de verzekeraars voor iedere nieuwe klant die ze aanbrengen. dus die zal er ook niet blij mee zijn.

in het uiterste geval zou u een klacht kunnen indienen bij het kifid, omdat die ook klachten over tussenpersonen bij verzekeringen behandelt, hoe dat verder uitpakt geen idee.
klik http://www.kifid.nl/consumenten/hoe-dient-u-uw-klacht-in">hier
ik meen dat er ook nog een verantwoordelijkheid is voor de klant om zelf de zaak in de gaten te houden, maar u kunt het altijd proberen. zal er ook sterk van af hangen in welke mate uw vrouw is benadeeld.