Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 15-02-2014 19:16:13
Voeding & Gezondheid

Fitness verkoop nieuwegein

Ashraf schreef op donderdag 13 feb 2014, 09:44: ik lees zo jullie reacties maar de waarheid zit in het midden.

inderdaad hebben consumenten rechten, maar winkels ook en de ene kijkt meer inn de schoenen van de consument en de andere meer in de schoenen van de verkopende partij.

consumenten worden gedupeerd maar de verkopende partij ook.

vandaar dat er rechtspersonen (tussenpersonen) zijn die bepaalde situaties bekijken en breuer, ik snap deze situatie wel.
als je er niet uitkomt met de wederpartij dan is het logisch dat je je laat informeren.
maar er is een verschil tussen gelijk hebben en voor je recht gaan dan niet gelijk hebben en alsnog door middel van rechtsbijstand een winkel hiermee wilt belasten en dat ze toe geven vanwege die rechtsbijstand.

zoals al eerder gezegd gaat het echt om de situatie zelf, de ene situatie verschilt van de andere situatiebelangen behartigen.

het product moet voldoen aan de bepaalde voorwaarden en doet het product dat niet dan moet de winkel er voor zorgen dat het het wel doet.

een consument kan niet ruilen of geld terug krijgen wanneer ze willen, alleen als de winkel dit zelf doet of aangeeft op een kassabon.

wel moet de verkopende partij een goed product afleveren, in dezelfde kwaliteit als de consument het product in de winkel heeft gezien.
vandaar dat en consument naar de winkel komt om te zien wat ie dan krijgt.

jullie kijken beide te zwart wit aan beide de overgestelde zijde.

de waarheid zit in het midden.