Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
robertwim - 19-02-2014 12:31:00
Auto & Vervoer

Renault geen oplossing voor storing medianav

U staat blijkbaar niet alleen met uw probleem.
ik heb op 27 november een nieuwe clio 4 in mijn bezit gekregen.
op 24 december gaf het medianav systeem de geest, niets werkte meer. geen muziek,telefoon en navigatie.
wel steeds het opstartscherm met een inlog mogelijkheid. maar inloggen is niet mogelijk..
op 2 januari naar de dealer geweest, waar men constateerde dat het spul vervangen moet worden.
het zou wel eens tot medio februari kunnen duren voor het apparaat binnen is.
op 17 februari had ik nog niets vernomen, dus maar eens gebeld.
het apparaat in niet binnen en men weet ook niet wanneer het wel binnen komt.
aansluitend renault nederland gebeld en mijn klacht voor de 2de keer voorgelegd.
men beloofd direkt aktie te ondernemen en kontakt met mij te zoeken.
tot op heden is dat nog niet gebeurd.maar misschien ben ik wat te ongeduldig.
"mijn" medianav heeft dus bijna een maand gewerkt en werkt nu bijna 2 maanden niet meer.
ik vind het schandalig.