Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ge
generix666 - 21-02-2014 16:31:15
Auto & Vervoer

Fbto oplichting

[quote=fbtowebcare schreef op donderdag 6 feb 2014, 15:46]beste generix666,

uw verzoek om een artikel 34-verklaring is bij ons bekend. u heeft hiervoor een klacht ingediend. onze klachtenafdeling heeft besloten om geen artikel 34-verklaring te verstrekken. uw autoverzekering was namelijk opgeschort omdat de premie niet op tijd was betaald.

bent u niet tevreden over de afhandeling? of over het antwoord dat u kreeg? dan kunt u de klacht nog een keer voorleggen. dat doet u bij de afdeling klachtenmanagement. stuur dan een gemotiveerde e-mail naar klachtenmanagement@fbto.nl.





hartelijke groet,

fbto webcare


hallo

eigenlijk best geinig om dit lezen.
omdat ik dit bericht namelijk al 100de keren gezien heb.
op diverse andere site op diverse andere melding nu moet ik toe geven er zaten gevallen tussen dat ik zei van nee fbto heb hier gelijk in maar ook zeker gevallen waarbij dit niet was.

wat mij opval is dat de texten in de mail van webcare gewoon standaard zijn een bestandje op een pc-tje en re-senden maar jongens.

maar lezen jullie ook wat er staat en een gedeelte uit uw text wat u schreef (of nou ja dat bestandje wat stuur)

"uw autoverzekering was namelijk opgeschort omdat de premie niet op tijd was betaald"

en:

"uw verzoek om een artikel 34-verklaring is bij ons bekend. u heeft hiervoor een klacht ingediend"

o ja en:

"onze klachtenafdeling heeft besloten om geen artikel 34-verklaring te verstrekken."

dit zijn al 3 fouten regels in uw text, omdat dit niet het geval is ik leg uit

we hebben menselijke factoren
deze factoren kunnen zijn:
horen en luisteren of beide.
lezen of begrijpend lezen.

de laatste "lezen of begrijpend lezen."
gaat hier dus mis u lees wel iets maar u snap er niks van dus stuurt u mij dat bestandje met standaard text.
en klaar is de medewerker die deze text plaatsten.
ik lees wel:

en geef antwoord:


u zegt:

"uw autoverzekering was namelijk opgeschort omdat de premie niet op tijd was betaald"

ik zeg:

dit helemaal niet waar is ik dit kan aantonen dmv afschriften dat alle maanden de premie bedragen netjes betaald zijn.
en jullie de assurantie belasting verrekent hebben met een premie van de nog komende maand .
uw fout!
wij hebben het goede kenmerk bij de betaling vermeld.

volgende:

u zegt:

"uw verzoek om een artikel 34-verklaring is bij ons bekend. u heeft hiervoor een klacht ingediend"

ik zeg:

dit is ook niet waar ik heb 3 klachten ingediend 2x 1e graads en 1 x 2e graads de andere afdeling zoals u zelf ook weet hebben jullie twee afdelingen voor klachten de 1e en de 2e.

volgende:

u zegt:

"onze klachtenafdeling heeft besloten om geen artikel 34-verklaring te verstrekken."

dit klopt ook al weer niet.
ik vind het knap dat u op 6 feb 2014 al weet dat de klacht afdeling van fbto besloten heb om mijn geen verklaring wam 34 af te geven.
terwijl ik tot op de dag van van daag geen enkel bericht hiervan ontvangen heb vanaf mijn melddatum. (ik heb het over een mail of brief terug)

dan de laatste fout in uw mail

"bent u niet tevreden over de afhandeling? of over het antwoord dat u kreeg? dan kunt u de klacht nog een keer voorleggen. dat doet u bij de afdeling klachtenmanagement. stuur dan een gemotiveerde e-mail naar klachtenmanagement@fbto.nl."

dit is dus die 2e afdeling en heb daar inmiddels 3 meldingen gemaakt waarvan de 3e de oplossende was.

nu zet ik neer wat u verkeerd gezonden heeft naar mij.
dit is:

e generix666,

uw verzoek om een artikel 34-verklaring is bij ons bekend. u heeft hiervoor een klacht ingediend. onze klachtenafdeling heeft besloten om geen artikel 34-verklaring te verstrekken. uw autoverzekering was namelijk opgeschort omdat de premie niet op tijd was betaald.

bent u niet tevreden over de afhandeling? of over het antwoord dat u kreeg? dan kunt u de klacht nog een keer voorleggen. dat doet u bij de afdeling klachtenmanagement. stuur dan een gemotiveerde e-mail naar klachtenmanagement@fbto.nl.


alles dus na beste generix666 en tussen fbto webcare.

omdat mijn zaak is opgelost ga ik hier niet te veel over uitweiden!

maar wil u dan wel nog wat vragen stellen en ben benieuwd naar het antwoord?

1 heeft u alles gelezen in mijn texte na :
gebruikersnaam:
generix666
level:
datum:
woensdag 5 feb 2014, 20:04
categorie:
auto & vervoer - overig
antwoorden:
14
trefwoorden:
oplichting, fbto, wam 34 ?

2 maandag ligd er een wam 34 door mijn brievenbus, hoe verklaard u dat ik mijn premie niet betaald heeft.?

3 ik heb u nu gewezen op een grote fout in uw standaard mail gaan jullie hier iets mee doen.?

4 waarom vind de fbto het zo moelijk fouten te erkennnen?

ik hoop oprect op een ander antwoord dan een standaard mail!