Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fi
firecracker - 03-03-2014 08:00:41
Computers & Telefonie

Wat moet ik doen als een internet-storing niet wordt verholpen....?

Dank jullie wel voor jullie antwoorden.

over de werking van draadloos internet bij ons thuis:
misschien ligt dat ook aan de wifi-ontvangst van bijvoorbeeld één van onze laptops. de één downloadt met minstens 200 kb/sec (wat ik overigens nog niet eens zo snel vind), de andere downloadt soms, meestal lukt dat niet.
er waren een tijdje geleden wel degelijk verbindingsproblemen waarbij minstens één apparaat uitviel, maar zelf vind ik dat alles bij ons nu redelijk draait. dit mede dankzij een desktop computer, waarmee ik wèl gedraad mee wil en kan internetten. mijn partner is het daar niet mee eens, want zijn iphone kan geen verbinding maken met het modem. maar dat kan natuurlijk ook aan zijn iphone liggen. ik weet nu eigenlijk nog steeds niet wat er nu precies aan de hand is. kpn heeft in december vorig jaar wel gemeld dat er problemen zijn met het modem dat wij nu hebben (arcadyan vgv7519, en als ik het goed heb, is dat hetzelfde als de experia box v8....?). daar kan het dus ook aan liggen.
ik zal proberen uit te zoeken, of ik nog iets eraan kan verbeteren. als het is gelukt, dan meld ik dat natuurlijk even.

wat betreft onze vrienden in vinkhuizen: volgens hen is er een kast onder water gelopen in de centrale van kpn. (ik vind dat eerlijk gezegd wel een beetje vreemd, want ik kan het niet via google terugvinden). maar ze zouden daardoor een slechte tv-ontvangst hebben. ik denk dat ik binnenkort maar even contact met hen ga opnemen, om zelf ook wat meer informatie erover te krijgen. ik dacht: omdat zij ook bij telfort zitten (op mijn aanraden, iets waar ik nu spijt van heb), kan ik hun vraag hier ook stellen.

ik hoop nu maar dat ik eruit kom, want ik ben zelf helemaal niet technisch aangelegd....!

wanneer de problemen zijn opgelost, of wanneer ik meer weet, vermeld ik het hier wel even.