Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tenormin
tenormin - 05-03-2014 16:42:32
Huishouden & Energie

Totaalbed ervaring vraag

Ja maar, beste nhz66, al heeft de verkoopster het gezegd, u schrijft immers zelf dat het ook op de order zelf stond (de foute maat) en ja, dat was dan wel fout maar, thuisgekomen, heeft u dat ding dan niet nog eens bekeken als was het maar om te zien voor hoeveel geld (want dat is het), had gespendeerd? ik had al geschreven dat nakaarten geen zin heeft, maar het staat op de bon: had u het thuis nagezien dan had u het per direct kunnen veranderen en nu....is het echt te laat. en zoals u schrijft: de rayonmanager wil u niet tegemoet komen. dan houd het op. of u zult zich met 10 cm korter moeten behelpen om de financiƫle schade te beperken. ik zou geen andere oplossing voor u weten.