Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ru
rumie_4872650 - 06-03-2014 13:04:03
Computers & Telefonie

Wat te doen met ontevredenheid over mijn nieuwe telefoon?

Bedankt voor je reactie.

ik heb een normale sim en in de nokia past alleen een micro sim. ik had niks gevraagd over het grbuik van mijn nieuwe simkaart. het ging mij meer om de procedure waar ik het niet mee eens ben.

zij vertelde mij dat de zichttermijn van een maand al verstreken is en ik deze toestel niet retour kan doen. ik had een maand de tijd om dit toestel te bezichtigen en zij deden een maand over om mijn nummer over te zetten. ik vind dit geen manier van zaken doen, want nu is het mijn schuld. hoe had ik het toestel kunnen bezichtigen als ik zelf geen micro simkaart tot beschikking heb