Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

be
belski - 13-03-2014 21:50:53
Computers & Telefonie

Symio factuur klopt niet

Ik weet nog niet hoe ik het wil uitzoeken. heb jij een idee? is er zoiets als een commissie voor dit?
wel heb ik deze site gevonden waar je een klacht in kan dienen, dat heb ik nu gedaan, maar ben bang dat ik precies weer tegen dezelfde domme antwoorden ga oplopen > https://www.klachtenkompas.nl/
verder wil ik op een manier gaan uitzoeken of telefoonmaatschappijen niet verplicht zijn het centrale nummer verder te kunnen specificeren. want zo kan je als klant nooit goed de kosten controleren. ik moet alleen nog even uitzoeken hoe ik dat uitzoek ;) dus mocht je daar nog een idee over hebben, hoor ik het graag.
ja ik heb wel al betaald, omdat ik via automatische incasso betaal. het is niet zo'n hele hoge rekening, maar het gaat om het principe, want dit klopt natuurlijk voor geen kant.