Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

le
leon16 - 18-03-2014 13:24:05
Garantie & Verzekeringen

Hersteladvies "verzekeren is vooruitzien.nl"

[quote=gerritaltena schreef op zaterdag 30 nov 2013, 14:00]gelet op al het voorgaande lijkt het indienen van een klacht mij een zeer goede weg. let wel op dat voor het indienen van een klacht bij kifid eerst een klacht bij gfh giro moet zijn ingediend.

kifid vraagt een klein bedrag als 'entree' geld.

een klacht indienen is inderdaad de enige juiste wijze om de werkwijze van gfh giro kritisch aan de kaak te stellen. eerst een klacht indienen bij gfh giro.

heb ik gedaan. vervolgens gebeurt er niets. dan heeft gfh giro voor zover ik meen te hebben gelezen bij kifid een zestal maanden de tijd om afdoende te reageren. die tijd nemen ze dus. wordt vervolgd.

dan naar kifid. ik lees dat verschillende mogelijkheden hier genoemd worden: klacht bij gfh giro; kifid; afm; inschakelen van consumentenwijzer. iemand vermeldt dat op basis van haar of zijn klacht over gfh giro de eigen huidige verzekeringsmaatschappij een onderzoek heeft ingesteld naar gfh giro. dat behelst denk ik allereerst het benaderen door deze verzekeringsmaatschappij van haar tussenpersonen die wellicht gebruik maken van de ontwoekerservice die gfh giro aan tussenpersonen biedt. dat heeft naar ik mij meen te herinneren van mijn tussenpersoon mijn verzekeringsmaatschappij ook gedaan. ja en daar hoor je natuurlijk ook weer niets over. daar kan ik zelf natuurlijk als eenling achteraan gaan. en ja wat levert dat dan op?

waar ik eigenlijk naar toe zou willen is dat een ieder zich samenpakt om gezamenlijk en ieder voor zich klachten gaat indienen. rechtstreeks bij gfh giro en via de daartoe geeigende wegen. een lang traject maar dan worden de signalen wellicht zichtbaar om wat breder te kunnen worden opgepikt in de media of via welke kanalen of waar dan ook. ondergetekende is daartoe gaarne bereid om dit mede in gang te kunnen gaan zetten. groet!