Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mu
multigrif - 22-03-2014 21:10:19
Auto & Vervoer

Brandstof systeem vervuild

.brandstof systeem vervuild met staal gruis.??? wil 1953
absoluut niet te begrijpen,( geloven), vanaf de brandstof tank,meestal kunststof en de verstuivers
zit vrijwel niets wat staal gruis kan produceren. bleef het gruis aan een magneet hangen.???
nee dan is het in elk geval geen staal, alle andere metalen blijven niet aan een magneet hangen.
nee dan is het pertinent gèèn staal, wanneer de brandstofpomp zo erg veel slijtage zou hebben
dat je ,,vrij'' gruis kunt vinden,dan heeft hij vrijwel geen opbrengst meer. dit kan elke (goede) garage bevestigen, elke volkswagen dealer en elke bosch service punt, ook telefonisch.
een diesel motor met 23000.km in 2,5 jaar dat is maar net 1250.km per maand is vrij wel nieuw,
net ingelopen en kan dit nooit door ,,normale'' slijtage in zeker niet het brandstof systeem hebben.
het lijkt eerder op opzet (misdaad).. verschillende diesel olieën bij elkaar als oorzaak is je reinste onzin, komt voort uit 'n dikke duim ,onkunde en onwetenschap. ik heb gewerkt bij een hele grote (kon) olie maatschappij in het (motoren) onderzoek, van klein tot heel grote scheepsmotoren aan toe,waar bewust met testen door krankzinnige overbelasting, zelfs zonder smeer olie draaien, het
uiterste van motoren en materialen op gezocht. niet voor niets dat al deze testen voor oa.ferrari
formule race wagens door hun gedaan wordt. licht metalen lager schalen van krukas en drijfstangen
sneuvelen het eerst, niet direkt door het weg vallen het smeermiddel,maar eerst door het weg vallen
van het koelen wat nog belangrijker is. staalgruis op zo'n kort termijn in het brandstof systeem is
('n leugen,) in elk geval niet waar. ze moeten iets beters verzinnen. aantasting door het ,,bijten '' van
verschillende diesel soorten of merken (gas olie= huisbrandolie) is ook bullshit, je reinste onzin.
elke volkswagen dealer ( =seat) of bosch inspuit service centrum zal beamen dat deze ,,klacht''
nooit voort kan komen door slijtage.................................................multigrif