Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

re
renataspaar - 24-03-2014 16:16:31
Geldzaken & Recht

Nationaal spaarfonds/ delta iloyd groep

@tijger1

0800 is gratis ja, 0900-0565 bedoelde ik (en die is écht niet gratis) maar goed.

uw antwoorden hier lijken mij op een of andere manier niet objectief (heb er verschillende gelezen van u) w.s. werkt u zelf voor een verzekeringsmts. cq. delta iioyd.

en nee, natuurlijk heeft delta iioyd niet direct uitgekeerd aan mijn ex.

de polissen staan gewoon op mijn naam. maar delta iioyd had ook direct al kunnen aangeven dat er een blokkering op de polis(sen) zit.

en met rente bedoel ik, de rente over het bedrag zolang de polis geblokkeerd blijft en omdat delta iioyd mij geen enkele bevestiging stuurt. ik wil dit zwart op wit, wat blijkbaar héél erg moeizaam gaat bij nationaal spaarfonds cq. delta iioyd.

@ gerboe, als de polissen op naam staan en ik krijg een schrijven dat ze gaan uitkeren en dat ik bankafschrift, bewijs van in leven zijnde, etc. moet aanleveren, waarom dan niet meteen vragen om een scheidingsconvenant? als ik de polissen zelf al 30 jaar door heb betaald en bovendien verwacht je zoiets toch niet? ik noem dat eerlijke en goede voorlichting! en niet reageren op mijn schrijven en zelf erachteraan moeten bellen is zéér zeker geen goede klantenservice van delta iioyd.