Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

re
renataspaar - 24-03-2014 19:25:09
Geldzaken & Recht

Nationaal spaarfonds/ delta iloyd groep

Dat kan natuurlijk iedereen bedenken die even normaal nadenkt.

@tijger1 : dit mag geen reden zijn om dingen te rekken! en geen antwoord te geven op schriftelijke vragen.

al zal je maar een automatisch gegenereerd antwoord terug krijgen (nu wil ik ze niet op dit goede idee brengen), dat de vraag in behandeling is en zij er zsm op terug komen.

dus wat buiten kijf staat is gewoon de klanten(service) van delta iioyd die al slecht is. met wat voor vraag je ook komt?

na 10 dagen nog geen antwoord (mail) is niet goed te praten.

ik zal de stelling veranderen, niet meer in een vraag maar:

delta iioyd heeft een slechte klantenservice (zoals eerder gemeld).
drukte in welke periode dan ook mag geen excuus zijn.