Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
robbertsenjm - 27-03-2014 00:13:07
Geldzaken & Recht

Klacht zalando

Helaas heb je geen bewijs.

je ging er natuurlijk niet van uit dat dit kon gebeuren, logisch!

maar helaas gebeurt dit steeds vaker, ook zijn er steeds meer sites waar je je abonnement alleen via een formulier op hun site kunt opzeggen.
dan heb je zelf dus géén email als bewijs.

mijn advies, neem altijd een printscreen, of een foto met je mobiel. dit is weliswaar geen 100% bewijs, maar bedrijven die er op uit zijn om je te misleiden, zullen vaak sneller inbinden als je een prnt scrn of een fotootje hebt.

ik gebruikte vorig jaar 1malig usenet.nl, ik gaf aan dat het 1malig was, ik stuurde het formulier op om dit nogmaals te bevestigen, en kreeg toch een incasso bureau op mijn dak.
toen ik die belde wisten ze meteen over welk bedrijf ik het had, en dat ze echt wel te bereiken waren in san marino (een mini republiek in italie).

ik blufte en zei dat ik print screens had. daarop zeiden ze direct: oh dan is er een fout gemaakt, sorry.
toch kreeg ik 3 maanden later weer brieven van de deurwaarder, daarin stond dat ik de printjes niet kon mailen maar wel kon posten.
jaja......

lang verhaal kort: neem altijd fotos, of zeg dat je ze hebt! als jij eerlijk bent geweest, blijf dit dan volhouden, tot aan de rechter toe!
oplichters gaan 9 van de 10 keer echt niet naar de rechtbank!!!!