Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 16-04-2004 12:19:07
Huishouden & Energie

Digitale radiator meterstand, altijd slikken?

Hallo "blessy" dank voor het snelle antwoord.
tsja wat is ijken? vanmiddag was dus zo'n medewerker van het energie bedrijf bij me, een inspecteur, die mijn meter testte, door een ander digitaal metertje ertegen aan te houden, ik ben wat voorbarig (zijn antwoord gaf me weinig hoop) misschien, want het definitieve antwoord moet nog komen, en de rekeningen heb ik, maar of dat indruk maakt, betwijfel het, temeer omdat ik daarover al kontakt had met een medewerkster van viterra (dommigheid, troef, wat een personeel achter de telefoon, en ze willen zo snel mogelijk van je af zijn, omdat ze geen antwoord op mijn vraag weten) en ook de woningbouw, (schuift verantwoordelijkheid door)
voel me machteloos als het te verwachtte negatieve antwoord komt, sowieso gaat het mij erom hoe het kan, dat er zo'n groot verschil is, niemand kan mij dat antwoord geven, en dat is het meest onbevredigende, ik zal en moet hier meer over weten, ik geef dat niet op, ook al zou ik er geen cent voor terugkrijgen, ik wil weten hoe de vork in de steel zit.