Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ron530 - 30-03-2014 09:56:57
Elektronica & TV

Onnodig met kosten opgezadeld

Waarom heeft u geen contact met bcc opgenomen daar heeft u het toestel gekocht. zij hadden u kunnen vertellen of het toestel nog reparabel zou kunnen zijn. de helpdesk van samsung is eerste lijn hulp, de telefonistes zijn geen techneuten zij adviseren over mogelijke oplossingen. is het probleem niet eenvoudig te verhelpen dan geven ze u de mogelijkheid om een reparatiebedrijf in te schakelen. dat bedrijf werkt niet voor de kat zijn viool en rekent kosten waar u voor opdraait.