Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 30-03-2014 13:22:22
Elektronica & TV

Onnodig met kosten opgezadeld

1. krijg een medewerkster van samsung die technisch gezien niets van tv's weet

als ze telefonistes een technische opleiding gaan geven worden het dure 0900 nummers.

2. onderdelen die zijn niet meer zijn te bestellen

eens zijn de onderdelen op. vroeger waren er voor de t fordjes 30 jaar onderdelen. tegenwoordig gaan de modellen zo snel, dat die termijn aanzienlijk korter is geworden.

3 ik zou een klacht mogen indienen bij samsung waarvoor ik papieren thuis zou krijgen.gister kreeg ik echter gewoon de factuur van selectro met het bedrag wat ik moest betalen voor de voorrijdkosten.€112,50 wil ik ook wel zo snel verdienen..........

tja als u een monteur besteld kost dat geld, u werkt zelf ook niet voor niets, maar waarom niet eerst naar de verkoper gegaan? èn, niet hatelijk bedoeld, maar als wij tegenwoordig iets kopen, moet het levenslang mee gaan en levenslang garantie hebben, althans, die indruk krijg ik. maar willen wij daarvoor betalen? nee.