Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

r.
r.groot - 31-03-2014 21:50:10
Elektronica & TV

Gasfornuis

We maken de pitjes elke dag schoon na gebruik alle gaatje na gelopen en zijn goed.
de winkel is gewoon gesloten omdat niet goed meer liep.
heb vandaag etna gebeld en kreeg te horen dat geen garantie had op die reparatie omdat ik daar niet voor betaald heb.
het gaat elke x na reparatie paar maanden goed en dan begint het weer van vooraf aan denk zelf dat fabriek fout is.
maar vind jammer dat zo groot bedrijf hun klanten laten zitten niet echt goede reclame.
weet ook echt niet wat ik hier mee aan moet. heb geen geld voor nieuwe of reparatie.
zou me rechtsbijstand verzekering iets kunnen doen?