Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
meesterjos - 03-04-2014 11:33:35
Computers & Telefonie

Verstreken garantie

[quote=mahadma schreef op donderdag 3 apr 2014, 11:31]tja, de webshop is exit, dan heb je er weinig meer aan. alleen een reparatie van dit bedrag aan een apparaat van 2 jaar oud wat "toen" een kleine € 20 duurder was is flauwekul. mijn opinie? laat ze het wrak en koop een ander apparaat, maar ik zou geen asus nemen. èn ik zou naar een gewone "stenen" winkel gaan waar je in dit soort gevallen wèl op terug kan vallen die een goede historie heeft. goedkoop (al of niet via internet) kán duurkoop worden.

de nexus 7 tablet is gekocht op 16 maart 2013. asus zegt in een reactie dat ik het apparaat in het buitenland gekocht heb. dat is dus niet waar, ik heb het gewoon bij een nederlandse webshop gekocht.