Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

me
mein33 - 09-04-2014 12:51:48
Computers & Telefonie

Hoe lang moeten wij nog wachten?

[quote=mikhail schreef op woensdag 9 apr 2014, 10:13]

op 21 maart heeft telfort namelijk de glazvezelmodem bij ons thuis geïnstalleerd in de meterkast. helaas is het zo dat de meterkast zich bevind in een openbare ruimte zonder stopkontakt. de verdere bekabeling van de glasvezelaansluiting in de meterkast is niet doorgetrokken naar mijn woning.

het eigenlijke probleem ligt waarschijnlijk niet bij telfort maar bij u.
om het modem van de glasvezelverbinding te kunnen laten werken is een elektrische aansluiting noodzakelijk en die is er niet. u zult er dan eerst zelf voor moeten zorgen dat er een werkend stopcontact wordt geplaatst en daarna ook de bekabeling (als het niet draadloos kan) vanaf het modem tot in uw woning moeten verzorgen.