Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zwemmer
zwemmer - 10-04-2014 13:45:06
Vrije tijd & Tuin

Bol.com levert niet en vertraagd steeds

Bij mijn weten verwijst bol.com op de site dat men zich bij een eventuele onvrede over de levering aan de externe verkoper moet wenden. er wordt aangegeven hoe men deze kan benaderen. het is niet de verantwoordelijkheid van bol.com om als er met de levering van een externe verkoper iets misgaat in te grijpen.u ziet de verhoudingen verkeerd: de betalingen worden door bol.com verwerkt maar met betrekking tot de levering moet u dus zoals gezegd bij de externe verkoper zijn, daar kan bol.com niet voor instaan. ik begrijp dat het verwarrend is voor u maar zo zit het nu eenmaal.

zwemmer