Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 10-04-2014 15:30:01
Computers & Telefonie

Kapotte laptop

Met alle respect voor de ziekte(s), maar als ik het verhaal inkort naar de feiten, dan zie ik:

gekocht 20-1-2012.
3 x bij de mm terug geweest maar niet opgestuurd.
de 4 de keer werd de pc dus voor de eerste keer opgestuurd, moederboard vervangen, garantie.
deze reparatie is volgens u niet goed gedaan.
weer terug naar de mm met de mededeling garantie verstreken.
hoe moet en kan ik in deze situatie omgaan? graag uw hulp alstublieft.

dit maakt het voor de lezers/antwoorders eenvoudiger om een antwoord te geven.